موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 مهر 1398 ساعت 08:442019-10-09سياسي

فارس من| آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اجرای خطوط آبرسانی را مانع آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سامانه یکی از عناوینی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شد.

مخاطب در ثبت این سوژه مطرح کرده است که محور خمام به خشکبیجار یکی از محورهای پرخطر است که شاهد تصادف های وحشتناکی در این محور رخ داد است که باعث مرگ همشهریان خمامی و خشک بیجاری شده است.

لطفاً پیگیری کنید.

اجرای خطوط آبرسانی مانع تعریض خمام خشکبیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در گفت وگو با خبرنگار فارس در خمام با اشاره به وعده خود درباره تعریض محور خمام به خشکبیجار اظهار کرد: طی بازدید خردادماه سال جاری از محور مذکور به عنوان یکی از محورهای پرخطر استان گیلان مقرر گردید تا تعریض و اصلاح آن به عنوان بخشی از دغدغه مردم این منطقه عملیاتی شود.

علی اکبر اوسط مقدم با اشاره به اینکه پروژه آب رسانی خمام به خشکبیجار پیش از عملیات تعریض باید اجرایی شود، بیان کرد: در این راستا اداره کل آب و فاضلاب استان گیلان ورود نموده و اقدامات و پیگیری های لازم در دست انجام است.

وی به انعقاد قرارداد تعریض محور خمام به خشکبیجار با پیمانکار اشاره کرد و گفت: عملیات تعریض پس از اجرای خطوط آب رسانی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است

فارس من| آغاز تعریض محور خمام به خشکبیجار منوط به اجرای خطوط آبرسانی است